miercuri, 21 mai 2008

Ploua,iar..sh iar


Ploua cu bulbuci...Tse frumos e sa te uitsi pe geam,un geam maaare cu un pervaz larg,sh za vezi qm pikturi mari pleostesc frunzele copacilor sh za iesi afala..in plOo0aie..za visezi in lOo0zZ q okii deskisi,apoi sa te trezesti la realitate..dupa ce sta plOo0aia.. Intru in ksa..beau un ceai bun sh incep za scriu..8-> Za te uitsi in sus k za vezi ceru` sh za prinzi lumina,k za o pui in rama impleuna q cele 2 cOo0vinte:"mi`e dOo0l".. sh za o treci la capitoulu "asta a fost!"Oo0ff..Iar ploua ...nimic nu ma surprinde...am ramas prins in ploaia pe care a creat`o el ... desi s`a dus demult,eo am ramas in ploaie ...insa shtiu,k aici,in ploaia aceasta nu sunt singur..nu sunt singur pentru k el a ramas aici...a ramas aici sh, prin fiecare strop de ploaie imi sopteste cuvinte pe kre numai el le poate sopti...cuvinte pe kre numai eo le pot auzi...de asta sunt fericita knd ploua...pentru k pot sa`l gasesc iar acolo unde l`am lasat kndva ...Sh ma tOt gandesc..Deseori ma intreb 'Oare`tsi amintesti de mine?'

Niciun comentariu: