miercuri, 21 mai 2008

Mi`e dOo0l[;x].[:-<]


Astazi mi`e dol de EL...

de tot ce`ar fi putut sa fie...

Mi`e dol de qm eram eo inainte ...

Mi`e dol de fericire...de vara,de soare,de mare ...

Vorba cantecului..."Mi-e dol shi doale..." Imi e dol de sigurantsa k sunt iubita q adevarat,chiar dak poate nu era asa...da`dak ma simtseam asha nu aveam nici o grija, eram fericita...Imi mai este dol sh de zilele din liceu...knd nu aveam nici o grija....Imi e dol de iernile din copilarie...knd abia ashteptam sa merg la sanius,sa ma joc q zapada....pe knd acu....nici nu mai am timp sh dispozitie sa imi imaginez cum e... Mi`e dol de soarele din copilarie..kre parca era mai cald k sh in zilele de azi..Mi`e dol sa nu mai vad qm tot mai multe fetze sunt intristate......sh cel mai tare imi este "DOL"..de ceva ce nu am avut niciodata,ciudat k spun k imi e dol de ceva ce nu am avut...,mi`e dol de o lume a visarii....ce frumos ar fi...,fara grjia zilei de maine..

Niciun comentariu: