joi, 19 iunie 2008

[i close my eyes and i`m with u].[;x]




Tse noapte perfecta..!mda..imposibil za nu ma zOo0pele kreva:(..
ne aduce aminte de tot ce e mai frumos pe pamant..

Bolta cereasca q minunatsiile ei sh regina noptsii este mai frumoasa k oriknd,dandu`ne un concert de frumusetse pe kre n`ar trebui sa`l pierdem...da`numai noi suntem unicii spectatori,noi sh ea...iubirea!
In aceasta poveste de vis,traim doar noi2 si nimeni nu ne poate despartsi.
Fiekre poveste de iubire incepe la fel..da`se termina diferit..
Sub protectsia luceafarului,martorul iubirii noartre,u imi rosteshti:"te iubesc".
M`am indragostit de okii tai cristialini,kprui kre mi`au furat inima..Intreaga lume doalme..
Straziile sunt pline de petalele trandafiriilor lOo0zZ ,iar mie imi kde de pe obraz intaia lacrima de fericire..
De akum nimeni nu ne poate despartsii vreodata,poate doar dimineatsa,knd razele soarelui se topesc sh ma indeamna sa ma trezesc,
V`a fi o noua zi in kre voi suferi dupa tne`..,da`nu ma descurajez,in noapte nimeni sh nimik nu ne poate despartsi pt k in vis u eshti printsu`meu iar eo sunt printsesa ta..
Sh ash vrea knd ma trezesc brusc..totu`sa devina realitate..[;x]

Niciun comentariu: